Saturday, July 2, 2011

Leisure Time


Assalam and morning...
today is the lat day for me to rest happily like the other days.. becoz im going to practicum.
so, i w'll be bz and bz and bz to make RPH n Jurnal.

Well, actlly isnin aku cuti with my friends PiqaLala and FarahSalline and kwn2 yg len lg. :). clasmateku yang len meneruskan perjuangan ke sekolah.. lgpun, x berjalan2 sbb xda duit.. n if mo outng pn sbb beli brg yg perlu shj.

yet, cek2 external hardisk smalam.. banyak drama yg belum ku tengok lg..

LIST DRAMA:
  1. Csi New York Season 7
  2. Criminal Minds S1-S6
  3. Csi Las Vegas Season 11
  4. Chuck
  5. City Hunter
  6. Lie To Me
  7. Miss Replay
  8. My Love By My Side
  9. Romance Town
  10. Heartstrings
  11. Family Outing (Variety Shows)
LIST ANIME:
don't ask, too many

P.S: movie dtg dan pergi so unlimited.. hehehe..

anyway, thats all for now.. cntinue with my novel..

For now :

1 comment: